2de en 3de week - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quint Persoon - WaarBenJij.nu 2de en 3de week - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Quint Persoon - WaarBenJij.nu

2de en 3de week

Blijf op de hoogte en volg Quint

17 Februari 2020 | Australië, Melbourne

Werken
Op het gebied van werken is er niet veel veranderd, ik maak wel lekker uurtjes want ben meestal van 7:00 t/m 17:00 aan het werk. Dus de dagen zijn opsich zo voorbij.

De rest
Ik ben vorige week wezen eten bij vader en moeder biemond, was harstike gezellig. Lkkr nederlands gepraat over hoe alles zo onstaan is met emigreren en de bedrijfsovernamen van vader op zoon enzo. Ik ben vorige week vrijdag een bakki wezen doen bij Dennis vd knaap, jonge westlander die paar jaar geleden gemigreerd is en nu ze eigen bedrijf hierzo heeft. Hun doen regelmatig een bakki op de vrijdag, en we zaten er met 4 westland/nederlanders, die daar in de omgeving werken. Dus dat was wel gezellig.
Op de zaterdag ben ik richting melbourne gegaan, ik had afgesproken met twan want die had net een nieuwe auto dus gingen we effe een rondje maken. Lkkr ofroad rijden, liep niet hellemaal goed af want op na een paar uur stonden we al vast in de modder. Vervolgens zijn we terug naar de stad gegaan, nog een rondje langs het strand gelopen en daarna terug naar het hostel. Daar kon ik lkkr slapen op een 8 persoons kamer. Volgende dag nog effe naar het st kilda festival gegaan. Aan het eind van de dag kon ik nog 1:30 uur terug rijden. Dinsdag na het werk ben ik de eigenaresse van me airbnb nog even gaan helpen met hooibalen in de aanhanger rollen, dat was lkkr zwaar werk. Dus de dagen zijn opsich zo voorbij. Dit weekend heb ik lekker rustig aan gedaan, ben zaterdag nog even 15km wezen hiken maar voorderest niet veel gedaan. Zondag nog even bij me buurman gekeken, want daar was een of andere motorcross training voor jeugd. En daarna ben ik gaan verhuizen naar mijn volgende Airbnb. Deze zit vlakbij het bedrijf, dus stuk makkelijker. Me eerste indruk is beter als bij mijn vorige verblijf. Aardige mensen, en het ziet er allemaal een stuk schoner uit.

  • 17 Februari 2020 - 20:01

    Papa:

    Leuk verhaaltje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australie

Werken in Australie

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2020

4e en 5e week

17 Februari 2020

2de en 3de week

04 Februari 2020

De eerste week
Quint

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 7489

Voorgaande reizen:

24 Januari 2020 - 23 April 2020

Australie

07 Mei 2016 - 11 Juli 2016

Guatemala

Landen bezocht: